lördag 3 september 2011

förkyld...

Hej söta läsare ! Jag uppdaterade inget igår eftersom jag inte hann . Men jag berättar kort om den dagen ..
Först så vakna jag , kände mig lite halvsjuk men for nog till skolan iallafall. Vi hade först modersmål - började med ett grupparbete. Sen Mattematik- R Ä K N A D E ! Sen hade vi Drama- Haha de e nog kärlek till den gruppen de!<3 Å sen Smått&Gott- Äppelpaj , vaniljsås och saft.

Sen kom jag hem .. fick cykla i ösregnet -.- nåja kom in bytte kläder å sen städade jag. Sen for jag i duschen , åt pizza å resten av kvällen va jag med Aron. Då jag kom hem gick jag och sova nästan direkt.

Vaknade för ca 1 timme sedan , har sjuk hals , hosta , huvudvärk , täppt i näsan , fryser , mm. Så jag låg en stund kvar och sen steg jag upp .. laddade upp bilder på datorn och nu skall jag dra på mig VARMA kläder å sen till fallet och kolla på match med Nenni !<3 Hörs senare , puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar