torsdag 17 mars 2011

Dålig uppdatering + BILDER


Hejehje ojj lessen för dålig uppdatering, men det är så mycket nu hinner knappt vara hemma. Har fotbollsträningar, dansövningar inför en tävling, måste öva inför konseren, hejjarklack.....ja ni ser varje dag någonting. Och mellan detta skall jag också hinna äta duscha laga läxor. Så jag skall nu halv 8 på danträningar igen men i morgon har jag inget så då borde jag hinna uppdatera några gånger :)


Öhmm lördag förts fotboll sen 6 timmars träning av allting till konseren och efter det bandkväll med mina sötisar. Men på kvällen uppdaterar jag om dagen :) Var JÄTTE trött i dag eftersom att det blev så sent igår, men husis var nog helt okej, modersmål och fyke också. Men sedan hade man 2 timmars pommpomms pysslande som vi gjorde. Hemma åt jag och knäppte lite bilder som jag lägger upp nu, men annars hörs vi i morgon! Måste göra mina läxor nu före dansen :) // Kram Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar