tisdag 29 mars 2011

läser någon?

Hejjssaan! Ingen bra uppdatering igen, men vet inte om någon enns föjler min blogg, så vet inte enns om någon bryr sig om att läsa vad jag skriver. Snälla om ni läser komentera vad som hälst bara så att jag vet. Nåja har inte häns så mycket speciellt....Lördag: Först träningar sedan städade jag mitt rum och skuttade iväg till Johannas, Hehe blev en liten galen och sen övernattning men en himla massa skratt, och bus ;)
Söndag: Vaknade en timme föra pappa skulle komma och hämta mig :S Blev lite brottom, men nåja hemma fick jag snabbt byta kläder sedan åkte vid till vår villa, knäppte lite bilder som ni skall få se nu. For sedan till mommos så han inte uppdatera, kom hem så sent. Måndag: Först jobbig dag i skolan, fick ett svimanfall så jag var lite konstig och trött då jag kom hem. Men nåja to det lite lungt, så att jag sedan kunde orka på mina fotbolls träningar, kanske inte  så smart men hade så jätte stor lust, orkade inte sitta hemma och slöa så jag for endå. Hemma kom jag trött och svettig, fick laga läxorna hoppa i duschen, sen orkade och han jag inte sätta något inlägg. Men nåja nu är jag hemma efter ett sing a' dance pass så nu skall jag plocka fram mina läxor<3 Men som jag sa om någon läser komentera vad som hälst bara så att jag vet! Pöss //Julia

1 kommentar: