torsdag 21 juli 2011

"gillar" - "ogillar"

fler och fler "ogillar" mina inlägg + bilder . fler börjar gilla att jag skall ta bort bloggen . Men snälla ni före jag tar bort bloggen vill jag veta en sak (ifall jag nångång börjar blogga igen) har någon här gillat min blogg , det jag skrivit , bilder mm. ? ifall ni har , tryck då "gillar" om ni inte tryck då "ogillar" . snälla , jag vill bara veta. tack.

Och ni som nu gillar bloggen , tack än en gång för allt stöd och sånt ni har verkligen gjort det roligt att  blogga , utan er som nu gillat min blobg skulle jag inte fortsatt . Men fler och fler värkar  inte gilla bloggen , så varför blogga till folk som ändå inte gillar det . Men tack ännu , ni har varit fantastiska läsare ! puss och ha de bra !<3

om jag nu ennu nångång skulle börja blogga kan någon lämna en komentar om vad ni vill jag bloggar om då , så folk vill läsa och man själv änner att det är roligt och man får stöd . snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar