onsdag 3 augusti 2011

nejnejnej ... nu fortsätter jag blogga för de som vill ...

Hörni , jag vet att jag sa att jag skulle lägga ner bloggen ,  men vet ni , dessa ord tar jag tillbaka . Min blogg kommer fortsätta ! Efter att jag funderade på att ta bort bloggen efter allt skit som hände och jag kände att jag orkar inte , och inte heller om ni inte gillar mig blogg . Men sen , började många säga att jag inte skulle lägga ner bloggen bara för att någon inge gillar den för det är ändå fler som gillar den . Men jag hade absålut ingen lust att blogga just då , nej, fanns nog med problem från tidigare. Men jag tog inte bort den utan bestämde att jag tar en paus tills allt är bra igen . Nu börjar allt bli bättre , känner mig faktiskt ganska så glad just nu , vet inte varför.

 Men ni nudå som inte gillade min blogga , snälla sluta läsa den då ! Men ni som gillar bloggen , om ni vill , fortsätt läsa .

Hoppas ni fortsätter , och även fasst jag sa att jag skulle lägga ner bloggen , höll ni statestiken uppe och kollade in min blogg ändå. Kan ju inte säga annat än att ni är BÄST ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar