söndag 28 augusti 2011

B I L D B O M B

Hej mina söta små läsare ! jojojo jag vet ! har haft en liten blogg paus . Först och främst för att jag inte hade någon lust . Sen för att jag hade en del problem att ordna . Sen skol starten . Fått ny dator (Y) ! Ja och en hel del annat . Men nu ! NU ! har jag bestämt mig för att skärpa mig på riktigt . Jag vet att jag har sagt det säkert 100 gånger , men jag lovar att skärpa mig nu ! Så om ni orkar och vill , fortsätt läsa så bloggar jag ! (: Nåja har ju hänt en hel del sen senast , så tror jag inte skall skriva så mycket utan slänger in en BILDBOMB !? Det var ju villa avslutning igår , men de bilderna kommer i ett annat inlägg för har inte hunnit sätta in dem ännu. Men här får ni bilder från 8-28 augusti ! (: Hade bra vi hörs ! Puss.
Bilder från Axels kalas , filmkväll , foto , Fika med 12 barn , Jannica , Josso , Johanna , Jag . 
                                              Har mera bilder från olika dagar . Bostadsmässan , Emils villa , Fotograferingen , Villa avslutning , Shopping , Dagen med Jh å Johanna , Renovering , mm. Kunde inte lägga fler bilder här men lämna en liten kommentar om det är något av dessa ni vill ha bilder från ! Jag vet att ni finns där , så lämna en en kommentar på samma gång ni är här !<3 tack.

1 kommentar:

  1. Lina älskar din header ! Bara så du vet Julia! :') (a) ;);)

    SvaraRadera