måndag 30 maj 2011

KÄRPNING!

Alltså jah, nu får jag no ta mig i kragen, varför skall det vara så svårt att göra några inlägg?!jag menar det är ju bara att sätta sig vid datorn, logga in, skriva någonting sätt en bild (om man nu sku ha några) å sen ede ju bara att klicka på publicera, de eju int alls sårt å int tar de länge heller, så nu nu skall jag kärpa mig, man måste ju blogga om man har en blogg julia! Haha min information ;)

Nu idag var det sista måndagen i 7:an, HUH! några dagar till nu och sen mina små vänner har vi ju SOMMMMMMARLOV! <3 ni vet int hu myki jag längtar! vojvoj skall bli så skönt. Annnrs nu tänkta jag ta och städa mitt rum (behövs nog) och sen så blir det fotbollsträningar ikväll. Ha en bra dag, vi hörs. Puss.<3

Något jag längat sjukt mycket till, solnedgångarna vid vattnet! KÄRLEK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar