torsdag 19 maj 2011

L Ä S

Oj, oj nu har jag nästan suttit i en vecka och funderat, jag vet kontit men det känns som om jag både vill behålla bloggen men endå inte, känns som om jag aldrig uppdaterar´och det blir ju tråkit för er. Men nu har jag iallafall bestämt mig, jag behåller bloggen och försöker blogga så ofta jag kan, men kika in då och då för att kolla, hoppas ni inte lämnar den nu. Jag bloggar sålänge ni vill och orkar läsa den. Men det kändes endå som när jag satt igår och skulle ta bort den, så tänkte jag på allting, jag menar med er kan ja ju dela allting. Känns endå könt fasst jag inte vet vem som läser detta. Så och många sa till mig att jag INTE fick ta bort den att den var jätte bra och jag tog fina bilder. Allt detta , all ni gör ju att man vill fortsätta blogga. Så nu skall jag göra denna blogg till en blogg jag hoppas ni kommer ihåg att läsa och besöka! TACK!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar