lördag 7 maj 2011

NOTE-CASE

Halloj, hörni jag tänker inte ursäkta mig hela tiden för det blir ju bara samma saker hela tiden så ni får ju bara höra det om och om igen, så nu tänker jag bara hoppa in i bloggandet igen som om ingenting har hänt och hoppas att ni fortsätter att följa mig nu när jag är tillbaka! :D En stund med blogg pause var bra! Haha men nu tar vi nya tag och fortsätter! Jag tar lite kort här nu bara om igår dom andra dagarna vill jag inte prata om så. Men igår var det en ganska bra dag i skolan först hadde vi finska, sen visade 9:na (dramagruppen) sin teater, hah riktit kul faktist! ;D Sen gymppa, men jag var inte med eftersom att jag var förkyld. Sen väl hemma han jag bara äta en chokladmuffins och ett mjölkglas sedan kom pappa och frågade om jag kommer med till kokkol. Blev ett snabbt besök, så hemma kom vi tills mamma hade lagat tacos! (Y) sensen var det tänkt att jag skulle fara till kållby men så blev det inte riktit så åså, jah int vade så rolit sen på kvälln. Men nu idag så ska ja snart fara ut å gå sen å duscha å sen ställa mig till bröllopet! Skall sjunga men är ennu förkylld så får se hur det går. ps.om anton/pappa eller någon annan filmar kankse jag sätter upp det på bloggen senare. hah mn bi får se. wish me luck.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar