lördag 18 juni 2011

D.I.K.T

Har inget att skriva ennu idag , bara att igår var vi på fiskets natt ! sjuukt kuul ! öhm , Johanna kom hit hon sov här vi somnade kl 4 vaknade halv 12 , bara chillade . Sen kl 1 fo hon hem , jag har bara suttit på datorn tror jag måste hitta på något nu  kankse fara till Hank å Mimmis, och ikväll moffas kalas <3 vi hörs , här får ni en dikt jag har skrivit. Bara för att jag inte har någon bild , men tro mig snart kommer en bild bomb ! Håll utskikt !


"All the stars light up the sky,
but you light up my world.
Your eyes make me forget,
all the words I ever heard.
I feel confused and scared
but safe at the same time.
Everything I see in you,
makes me wish that you were mine.

when I hear you laughing,
makes me happy every day.
when you look me in the eye,
I wish that you could always stay.
My hand in your hand,
is my ultimate dream.
and every day I wish
, it would be what I've seen.

What if the day will come
when you take my hand.
You say you want me,
and you by my side stand.
Never release a time,
I promise I will not do.
You look at me and says,
     

        I love you"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar