onsdag 29 juni 2011

tillökning...

Nej fy usch vilken dålig rubrik , haha nämen det stämmer endå lite ... jag har fått en ny ring till min ringfamilj . Okej så kanske man inte säjjer men jag ÄLSKAR ringar och var till kokkola för att shoppa lite , å sen så bara hänger den där , och den var på REA så den fick föjla med hem ! Den är min nya favorit . Och i morgon drar vi ju iväg till Piteå , och där blir det ochså shopping , så tro mey , det kommer flera ringar därifrån . Okej detta var ju inte så jätte intressant ... idag ede typ en marknad här i Bennäs tror jag ska dit en sväng å sen Jaro match i kväll me såna konstiga typer ! Vi hörs senare , puss. Oj just de , kom på att jag knaske borde börja packa lite eftersom efter 4 kommer jag inte hem före 9 , kanske jag borde börja ? haha vi ses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar