måndag 27 juni 2011

en sån liten grön sak .

Helloj , kom just hem från fotbolls träningarna , jättejätte shöönt ! De gick faktist bättre en vanligt ! :o Känns lite som att de kommer bli mycket fotboll denna vecka ! Måndag (idag) träningar , Tisdag match , Onsdag får vi fara å koll på Jaro match (Y) Torsdag far vi till PITEÅ ------ söndag ! <3 ska bli såå himla rolit ! sir jätte mycket fram imot e ! 4 dagar me världens BÄSTA lag ! Hoppas det blir många bilder att visa sen , men så ni vet tror jag inte det blir någon uppdatering då från torsdag - söndag , men sen bloggar jag igen ! Nåja nog om fotboll , nu till något annat ! VINDRUVOR ! hihi , sitter nujust å väntar på att duschen ska bli varm så att jag får ta en duch å sen ska jag sitta framför tv:n å kolla några avsnitt av 2 1/2 men , hah ja vet , men jag gillar det ! Nåja , borde ennu hinna med ett till inlägg i kväll , om inte annars , så ska ni ha en mysig måndag kväll ! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar