torsdag 1 december 2011

all the stars light up the sky, but you light up my world.

HejHej! jo jag vet jag har inte uppdaterat på 2 dagar , men jag har knappt varit hemma har haft så mycket att göra och har helt enkelt inte haft ork att blogga. men nog kommer jag alltid till baka nog, förr eller senare :) MEN HÖRNI ! till viktigare saker nu. 1 d e c e m b e r - betyder att det bara är 23 dagar kvar till jul ! fattar ni hur fort allting kommer gå såhär när december äntligen börjat ? kommer ju knappt hinna säga god jul innan tomten knackar på dörren .. okej den där var dålig, men vem bryr sig ? mitt humör är i alla fall på topp just nu ! sitter och lyssnar på julmusik , ljus är tända i hela huset (har nog på ljus dygnet runt här tror jag..) Öppnade min julkalender i morse ! hihi gissa vem som blev glad när mamma köpt en salmiak kalender ? JULIA ! nåjanåja , skall slänga mig i modersmål papper nu och matte och geografi och kemi.. pööh! älskar verkligen fredagar .. men fredag i alla fall. vi hörs senare, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar