fredag 23 december 2011

Last christmas i gave you my heart.

hejhej ! hörni, jag har försökt ladda upp bilder på datorn i en vecka nu men tusan heller att det skall funka ;o ååh ! har ju bilder från gårdagens julfest, pepparkaksbak, julpyntning, Axel & Hannes julfest, ja allt detta som jag gjort i en vecka nu. Har nästan tagit kort varje dag men inga bilder vill in. måste ladda upp en efter en och det är en aning jobbit när bilderna är kring 400 .. men men. Måste se om min farbror kan hjälpa mig :) Annars så har jag tyvärr inte hunnit blogga har handlat julklappar, sprungit på stan, och på onsdagen gick ingenting som planerat .. men i alla fall! Har haft ganska mycket att göra nu före jul så har helt enkelt inte hunnit eller orkat. Och ingenting blev ju bättre av att inte datorn funkar som den ska . men när jag får in bilderna slänger jag ihop en JulBildBomd ! heltklart. nåja nu skall jag städa rummet klart, ta det lugnt, och så kanske det blir Kållby ikväll med Aron om jag hinner :) Ni skall ha en riktigt bra "danförejulafton" dag så hörs vi nog under dagen! Julafton i morgon så! Jippiiii (Y) Nåja ha en trevlig fredag alla läsare ! oj just de ja , min fina pappa fyller år idag :) Grattis jag älskar dig <3 vi hörs, puss.
fick denna fina i julklapp av Aron ! flera bilder när alla kommer in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar