lördag 31 december 2011

we wish you a merry christmas and a happy new year.




Godmorgon ! jag vet att min uppdatering varit dålig men ni vet nog själva orsaken .. men i alla fall fick många fina julklappar och har haft en riktigt bra vecka efter det :) idag är det nyår, nytt år nya möjligheter. 2011 har varit både mitt bästa och värsta år. men tänkte ta med mig det fina jag fått därifrån och lämna allt det jobbiga bakom mig, och hoppas på att 2012 blir ett bättre år en de senaste! Har suttit och funderat en del på nyårslöften, men har inte hunnit komma fram till vad jag skall ta, har ni några ? Annars så tänkte vi fira nyår som vi nästan alltid brukar, Elins familj kommer hit så bara det gör att jag vet att kvällen kommer bli SUPER ! men nu skall jag inte sitta här längre, har legat hela morgonen i sängen och tittat på PLL avsnitt så nu måste jag ut och hitta på något, DET SNÖAR JU <3  skall ladda upp inför kvällen nu! så vi hörs senare, puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar