måndag 12 december 2011

Don't lose your way i'm here with you.


















Ååååh ! Jag är som jag är antar att jag inte är den enda som längtar till sommaren ? och när det var sommarlov ville jag bara ha vinter. Såklart vintern är ju helt otroligt mysig , med varm choklad och stickade tröjor och sockor , jul stämningen i alla butiker , att handla julklappar , pynta granen , ha snöbollskrig , ljus dygnet runt .. julen är ju himla mysig även fast den är kall och blöt och stormar och is på vägarna och stress och ja , men i alla fall :) Men just nu vill jag ha sommar ! varmt , ledig , sova länge , vara upp sent , simma , gå i sommarklänningar och shorts , aaah ! så mycket kul händer under sommaren och jag ville bara ha mer när jag tittade igenom bilderna från sommaren . var ju inte så aktiv då så antar att jag inte visat så många , men slänger upp några och hoppas på att jag inte är enda som längtar till sommaren ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar