lördag 16 april 2011

08.35

Godmorgon söta små bloggläsare! Konseren gick riktit bra i fredags och på kvällen hade jag, Elin å Kiika jätte roligt. Vi somna ca halv 3 å vakna 10 så int så lång natt å no va vi trötta menmen vi to en chill dag och va ut och gå med pepsi i bännes eftersom att he va så fini väder. Sen laga vi milkshake och tittade på en film :) Efter att di hadd feri hem städa ja upp i rymi å ställd me å san hamna vi ti fara till kokkola fö att jag sko ha match kl 7. He gick väl sådär jag va jätte trött å hamna ti spela på en annan position (stavning?) så ja gick int så bra fö min del. Nåja hemma så fo vi i bastu å sen åt vi chips å kolla på tv ;) Idag ska jag läsa på finska och matte prov som vi har i morgon, men vi slutar redan halv 12 (Y) uppdaterar senare men här kommer det vi myste med igår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar