lördag 23 april 2011

vilken rubrik passar?

Hej,nu hinner jag blogga in ett snabbt inlägg sålänge alla sover ;) Haha men här kommer fredag och lördag!

Fredag: På fredags morgonen så vakna jag vi Hank å Mimmis, jag åt morgonmål åså peda jag hem efter 2 dygn utan att träffat min familj. Nåja väl hemma for jag å duscha också ställt jag mig, för sen for vi ti fammos fö att eta påskmat! Mumms...;) Nåja halv 4 for jag hem gående me pepsi, så städa ju upp i rymi å va 6 tiden kom Eken, Fia och Simmi hit :) Vi åt nu tacos å lite annat å sen vi en hal 10 tin for vi ut åså va vi vi dressinen, efter he fo vi gand ti Simmis för att chill ;) Tär drack vi lite limsa å käka godis å ja...sen ca halv 12 fo ja hejm å tå vaju ha dan slut.

Lördag: På lödan vakna å steg upp, ja gick till köki å tär satt all ader å måla påskägg. Jag måla också ett påskägg (en grejj vi alltid gör) Sen åt ja lite bacon å ägg åså avsluta ja me ett kinder ägg heh ;)Ja ställt me å kläd åpå me åså fo ja till fammos fö att ja sko "hjälpa" Bexus att ge godis till påskhäxorna :) Kl ! fo ja hejm å eta å sen kom Bex, vi typ go int na chilla å sen fo vi me mimmi ti stan. Kom hejm kl 5 fo å duscha å ställt me å san fo vi ti Elins. Sjukt kul kväll me påskmat åså fick vi nu såklart chill på vårt sätt ;) kom hem sent åså vare no typ ba natinati.

Int så mycket av själva bex men en liten del av henne, heh.<3

Nu ligger ja i sängen å ska no byri stig upp snart men he e så muusit så ja tror ja tar å stoppar på en film i stelli. Annos så far Bexus hem i dag :( så ska va me henne nu dom sista timmarna så vi hörs sen. puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar