lördag 30 april 2011

CupCakes

Tjolahoppsan! Hehe vojvoj dumma mig som inte uppdaterat, fasst jag lovat. Men nåja ni får det såhär i stellet!

* Torsdag så efter skolan kom Mandii hit åså åt vi nybakta munkar, och drack mjöd. De va riktit gott! Men nåja sen spela vi Rummikub och jah sen måsta Mandi fa hem å jag typ jo int nå, jo ja börja faktist skriva på den nya låten lite till. (ni får snart höra den) Jah sen vade no bara typ NattiNatti.

* Fredag efter skolan, så tog jag bussen till stan och väntade vid Woutsi (stavning?) på att mamma skulle komma. Vi gick till kapphal, lindex, code, och slutligen vid seppälä hittade jag en klänning till bröllopet och avslutnningen. När ja kom hem så fick vi årets första grillmat! Ojj jesses va de va gott!
Nåja sen på kvällen vade tänkt att ja sku vara me några kompisar men då händ en grejj å blablabla....men som tur så kom Eken å Simmi hit å muntra upp mig. Jag och eken hadd b.la. allsång och gitarrsolon! ;) Sen fo vi ti simmis å jah ---> HEM

* Lördag japp så då chilla ja typ hela dagen, kl 4 börja ja städa rummet och sen vid 5 tiden hoppa jag i duschen och börja ställ mig. Kl 6 sku vi på mat ti Ekens, de va som riktit gott! Nåja ja typ spela lite trummor å sen fo vi ut å gå lite me mami, pia, axel, eken, simmi å jag + pepsi och migo.
Sen hadd vi bara lite mys med chips och ja sen hem å tuta.

* Idag då heh ja idag skall vi ju antageligen fara till villan, de eju som 1:A maj så (Y) tar med kameran och knäpper lite bilder som ni får se sedan. Hehe ni får bara en bild på efterrätten från i går. Emil å Simon vila int att jag sku lägga bilden jag tog av dom ;)                 Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar