fredag 15 april 2011

Sing a' Dance

Hallå lessen för dålig uppdatering men här kommer orsaken....eftersom att ikväll kl 19.00 kommer vi att ha vår konser vi sursik så kom å koll! Jag har nu underveckan övat många timmar i sträck och inte hunnit uppdatera så mycket men nu efter allting så borde jag ha mer tid :) Annars så slutade vi ca halv 2 i dag de soom var med och övade till konseren så nu är jag hemma och skall börja kolla kläder och städa mitt rum. För efter konseren kommer  Eliin å Kiika hit å sova ska  bli uber muussiit!<3 Annars annars så vet jag ju int va he blir fö bildre från konseren eftersom att jag är med men tar mami några så sätter jag inn dem sen på blooggen :) Annrs hörs vi senare, puss hejj!<3

BTW fick liti såde påsk feelis tå mami hadd veri å hämta videkissor som sto innaföri dörne tå man kom hemm i dag!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar