torsdag 28 april 2011

Just the way you arE

Hej sötisar, lessen att jag inte uppdaterade som jag lovat, men det hände något med min dator i tisdags när jag gjorde inlägget "SingWhitYourHeart" Ja så började bilderna fara ovanpå varandra och texten lite hursomhälst, och sen dog den....men nu har jag igång den igen och den borde fungera nu så :) hoppas ni fortsätter att läsa den nu igen! Japp men under dessa dagar har det väll hänt mest tråkiga saker inte så mycket roligt att skriva om eller nåjo igår for jag till meteoriten ed jojjo å käkade munkar för att få lite feelis inför 1:a maj på söndag (Y) annars så nu sitter jag och skriver på låten min...är väl inte sådär jätte glad kna man väll säjja, mina tårar har nu fallit i en timme och låten jag heter "Love Tears" och hoppas den blir bra ni får kanske höra den någon gång. Vi e Perfekt som vi e!<3


2 kommentarer:

  1. ååh, va kuul om vi fåår hör an, för due så braa ti sjung :D:D
    annars Julia, ere na skillt nu när tåra ha falli å hedi på facebook ? :( <3
    Du vet ju var ja finns om du vill tala! <33

    SvaraRadera
  2. Tack! :) öhm jo, kan ta det via fb så vi får prata ifred! Tack Elin! <3

    SvaraRadera