tisdag 14 februari 2012

Det är alltid bättre att vara 2.

hej alla ! ojoj haha, min dag har varit lite som mina bullar brukar bli upp och ner, lite ojämn men helt bra i alla fall. okej, mina förklaringar är RIKTIGT dåliga .. men nåja :) Börja bra, sen sämre, sen bättre, sen jobbig, sen bra, sen usel, och sist perfekt! nästan .. om jag skulle varit med Aron men nåja har ju mitt finska prov istället så det går nog lika bra. Städa då jag kom hem, sitter nu och tar det lugnt och känner bara hur jag skulle behöva sträcka mig efter finska boken men orkar inte riktigt. Det får vänta en stund.. Om jag får tag i mimmi kanske jag far dit en stund och övar, annars blir det hemma kväll. Fick ett kort i morse av mamma där det stod :

" Tänk Positivt "
Säg till dig själv varje morgon: 
Det här blir en fin dag! 
Jag klarar av mer än jag tror!
Ingenting blir lättare för att man oroar sig! 
Man kan aldrig göra mer ään sitt bästa!
Alltid finns det något att glädja sig åt!
Idag skall jag göra någon glad!
Det är ingen ide att deppa!
Livet är häftigt!
Tro på dig själv!
Var optimist!

Det där skall jag sätta fast på spegeln och läsa det varje morgon. Annars så tänkte jag ställa mig i säng tidigare inatt för att orka med provet i morgon.. det kommer ju lyckas lika bra som alltid. Men jag skall göra mitt bästa haha. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar