onsdag 8 februari 2012

When i wake up in the morning and strech, I make baby dinosaur noises.


japps ..bilderna kanske ni har sett förr men hadd inte några andra på denna dator!

HejHej ! Var hemma idag ännu, tagit det lugnt med Hannes och skrattat ikapp till SvenssonSvensson :) Mitt i allt ringer Hanna till mig och säger - HEJ JULIA HU MÅR DU !? jag svarar bara jo bättre, har int nå feber å så .. blablabla. Hon bara : Jo alltså jag å Aron kommer till ditt nu så som ja!!! å jag bara panikar ur å stiger upp å tror jag ska svimma för att jag hadd nu inte ätit så mycket och typ legat i 3 dagar ... VA ! NEJ ! VAFÖ HE ? nåja så lova ja nu att jag skulle börja gå emot dem ... men di hinner typ fram fören jag steg utan före dörren .. heheh. Men hadd nu sakna di så otroligt mycket fast jag bara varit bort i 2 dagar men i alla fall! Blev ju sjukt glad över att di kom, sku ha kunna  gråt bara för att di kom skuttande fram till mig på samma sätt och såg så löjligt söta ut. Å ni kommer hit för att se mig och säga hej ! Ni är nog finast ni. hehe.. prata en stund å sen for di tillbaka :( Söt di va som kommer gående till mitt och hinner vara där i typ 7 minuter :') jag älskar er !<3 Kommer fara i bastun nu och sen läsa lite på Religions provet som vi har i morgon.. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar