torsdag 2 februari 2012

Our time together is just never quit enough.

Har försökt i några dagar nu att fortsätta på min "20 saker ni inte visste om mig" lista. Det har tagit sin tid men har ett par till nu.. så här är några saker ni inte visste om mig.

* När jag tvättar håret drar jag det alltid till vänster sida.
* Jag äter flera äpplen varje dag. 
* Har en väldigt bra relation med min pappa.
* När jag skriver förhand, använder jag STORA bokstäver. 
* Jag trycker jämt ihop öronproppar och räknar hur länge det tar innan de blivit stora igen.
* Hatar grädde, marsipan, vanilj- och choklad glass. 
* För att sova bättre kryper jag in i påslakanet och använder det som en sovsäck.
* Om jag mår illa kan jag lägga mig på golvet bara för att det är svalt och skarpt där, och sedan somna. 
* Varje måndag och söndag kollar jag och pappa på 2 1/2 men tillsammans.
* Ett uttryck jag använder varje dag är " Vejt ni ?  jag har fundera på en sak ...".
* Har haft ett marsvin som hette Lurvas och köpte honom utan att mamma visste om det. 
* Om jag vill tänka gillar jag bäst att vara i bastun eller ute och gå.
* Har en jätte lång lista på vad jag skulle vilja göra och drömmar men vågar inte berätta för någon.

* På min data stol lutar jag mig alltid mot höger sida.

Vi hörs senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar