måndag 13 februari 2012

Happy valentine's day.

hej alla söta! min uppdatering har varit såhär dålig. jag vet jag vet. men jag har haft prov, kalas, läxor, prov, alltså en hel del med skolan så jag har varken hunnit eller orkat, fölåt! men ändringändring. Idag fina ni är det ALLA HJÄRTANS DAG ! var extra snäll mot de ni tycker om och kanske ge ett kort eller något som visar att de betyder någonting speciellt för er eller bara en varm kram! jag kommer springa runt och krama folk hela dagen, ehe. Vaknade av att mamma kommer in och säger ha en bra alla hjärtans dag älskling och så fick jag en liten present! har fortfarande inte kommit fram till vad som finns inuti men glad blev man i alla fall ! tack mamma<3 Skall till skolan om en stund så hinner inte sitta här längre men jag önskar er en riktigt bra alla <3's dag och så ses vi senare! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar