torsdag 2 februari 2012

We are like dominoes i fall for you. you fall for another.

Julias Januari : 
+ Min födelsedag.
+ Uppdaterade bloggen oftare + statistiken höjdes.
+ Fixade om rummet. 
+ Fotbollen gick sjukt mycket bättre.

- Väldigt mycket datatid. 
- Åt en hel del sötsaker.
- skolan gick kanske inte sådär jätte bra. 
- tappa lite kontakten med en sjukt fin vän. 

Gjorde en lista på mina plus och minus för januari.
Har planer för februari och skall försöka få flera plus en minus då, någon av er som har något ni vill försöka göra något annorlunda nu vid en ny månad ! Har två saker - Äta nyttigare och träna . har nog flera men de där är de två jag tänker satsa mest på! Skall äta nu och sen ser jag vad kvällen har för roligt att erbjuda, läxorna är gjorde och rummet städat. Så skall prata med Johanna och se om hon  orkar umgås med mig en stund, vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar