onsdag 1 februari 2012

If you want something, don't wish it. life is to short to wait.




Hej Hej ! jo jag vet att min uppdatering varit en aning låg i dag och i går .. men har inte hunnit och inte orkat, försöker att minska min data tid nu under februari! Två helt trötta dagar .. har hosta, ont i halsen och mår illa ! gaah, jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu, 2 dagar till helg och allt är redan planerat. Men ska sköta om mig ikväll å vara duktig å städa rummet läsa engelska å kolla på några avsnitt av .. ja ni vet nog vad ! innan jag somnar. Läser på matte prov som vi har på fredag .. jag + matte = nja inte sådär jätte bra ! Men nog skall det väl gå. Håller på att fixa en grej som jag skulle lägga inte igår men hann inte så förhoppningsvis kommer den upp ikväll. Skall försöka uppdatera mera i morgon. vi hörs, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar