lördag 4 februari 2012

Stop saying "I wish" start saying "I will".

Godmorgon ! Uppdaterade ingenting mer igår, fölåt! Men min kväll blev inte riktigt som planerat .. varken på det ena eller andra sättet.. menmen nåja. I dag var det planerat att jag och Johanna skulle ha åkt till Optima när de har öppet hus, men mamma var sjuk så blev ingenting av det. Sen så hadd vi nog planer för hela kvällen men det är -30 så får se om det blir någonting av det. Men i alla fall tänker jag inte sitta hemma och hosta ikapp med dom andra, inte så länge jag fortfarande är frisk. Men vi får höras senare om det! Vaknade halv 11 och himmel, tror aldrig jag har sovit såhär bra i hela mitt liv ! fjuuh, så bara för att tänker jag ligga kvar och titta på " Love Actually " så ser vi vad som händer senare. Hade fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar