tisdag 7 februari 2012

I don't think. I feel.



Har man tråkigt så har man .. ojoj.
Tjolahoppsan ! Ingen uppdatering alls i går.. Var sjuk så kom hem klockan 4, fick gå .. men nåja skit kallt var det i alla fall. Åt tacos när jag kom hem sen några avsnitt av 2 1/2 men och sen sov jag nästan i stort sätt hela kvällen tills klockan 9, gick till soffan och tittade på Familjen annorlunda med de andra och sen somnade jag. Hade feber och värk i kroppen + illamående och förkylning så ingen skola blev det för mig idag . Hoppas på att kunna fara i morgon har ingen lust att sitta hemma och inte göra någonting, jag vet inte vad som är fel när jag hellre är i skolan än hemma ?! nåja nå. Tagit det lugnt i dag, sovit, ätit och tittat på film med Hannes. Tar det lugnt ikväll och skall försöka öva på Religions provet som vi har på torsdag .. blääh. Nåja, får se hur det blir med min uppdatering, ni vet ju att såhär när jag har varit lite nere så har det inte precis blivit så många bilder utan mest webbcams bilder, men hoppas det har varit okej blir nog ändring på det bara jag kommer på benen. Ni skall ha det fint så kanske vi hörs senare :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar