torsdag 24 november 2011

2 månader !

HejHej ! jo ni alla fina , anledning till uppdateringen idag är att ..
Efter skolan for jag med bussen till stan , var där med Kevin och väntade på att Sofia skulle komma ! När hon äntligen kom gick vi runt en stund sen bestämde vi oss för att gå till koti pizza ! jeba. När klockan var ca kvart före 5 började vi gå mot bion , och sen kollada vi på twilight - breaking dawn ! riktigt bra var den :) Kom hem för 10 minuter sedan och skall nu gå och se efter ifall det finns någon mat , vi hörs senare ! puss.

                        Annars så är det 2 månader idag med världens bästa ! Älskar Dig Aron <3



" Jag kan inte ens gå , utan din luft i mina lungor. Jag kan inte ens stå när du inte ser på, och genomskinligt grå. Blir jag , utan dina andetag. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar