lördag 19 november 2011

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

Gääsp ! ojoj , vilken rolig kväll! skrattat ,ätit pizza och andra goda sötsaker. tittat på film och haft en mysig lördag kväll ! länge sen hela gänget var tillsammans så en helt perfekt kväll ! .. nästan. ett problem , det som jag inte skulle få glömma ... KAMERAN ! nejnejnej. hur kan man glömma den ?! nånja , va ju inte det enda som gick fel .. enkelt sagt , jag och johanna har världens otur med oss när vi skall göra någonting ! puh , orkar inte berätta vad som hönde vi tar det en annan gång. men ja, detta innebär ju att jag varken har 1 eller 20 bilder att visa er :( ååh ! men nåja, vi får försöka klara oss ! hehe :)

klockan är 23.30 så jag tror jag kryper ner i sängen och sätter igång en film , om jag inte somnar före den börjat. Annars så hörs vi någon gång i morgon, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar