torsdag 17 november 2011

NU börjar jag blogga !

Jag + Kameran = nu kör vi !

Hej ! oj känns lite som att detta inlägg blir en hel bok men nåja skall försöka fatta mig kort , bara så ni vet hur jag tänker och gör nu ! För det första tog jag en blogg paus för ca 2-3 månader sedan. Jag kände att jag inte klarade av att blogga, alla problem tog all tid ! Men så efter en tid och när jag fått hjälp att komma igenom allt började livet se lite ljusare ut. Jag började inte blogga direkt utan kände att jag tar en liten paus så att jag är extra taggad sen när jag kommer tillbaka. Så nu efter nästan 3 månader bestämde jag mig för att jag fortsätter! Det finns så mycket som har hänt i mitt liv efter det många rolig och bra saker som man sedan tänkte ' Yess! detta får jag skriva om i bloggen sen' men de va ju inte så .. så nu bestämde jag mig att NU börjar jag igen ! Vill ju visa hur glad och mycket bättre jag mår och hur otroligt mycket  roligare mina dagar har blivit. Är jätte glad över att få börja blogga igen ! har 1000 planer och skall vara så aktiv som möjligt. Jag tittade på min statistik att den höll sig uppe även fast jag inte bloggade! Ni är ju B Ä S T !
Så nu ö börjar vi , hoppas ni vill och orkar fortsätta läsa nu ! :) puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar