fredag 18 november 2011

att försöka glömma någon du älskar , är som att försöka minnas någon du aldrig mött.

Hej! jag vet att jag inte har uppdaterat men Amanda kom hit efter skolan hon ville ha hjälp med att fixa en blogg. Så jodå jag satte mig vid datorn och försökte tänka logiskt men allt blev invecklat i alla fall. nåjanåja. sitter nu och lyssnar när hon försöker lära sig gitarr och julsånger, duktig e hon :')

Fredagsmys...jeba.

Annars så skolan va nog helt okej.
1. Geografi. Tittade på nån film om typ tidsvatten , var inte så koncentrerad typ halvsov. höh.
2. Kemi. Gjorde typ experiment med någonting och satt å pratade bort lektionen... sen mat!
3. Matte. förhör å annars bara lite mindre kul..
4. Modersmål. Kollade film och lästimme i auditoriet ! HAHA ! måste säga att jag älskar min klass. kanske inte de normalast ,  men himla bra är ni !8f <3

puss på dig tönt !<3

Nåja , tror de blir Kållby ikväll med Aron , Mando , Conny å säkert några till? så antagligen ganska dålig uppdatering.. men bloggar före å när ja kommer hem! Annars så ska ni ha en jätte fin fredag kväll ! vi hör senare, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar