måndag 21 november 2011

det är bara en dålig dag, inte ett dåligt liv.

Hej alla fina ! 
Jo jag vet att jag inte uppdaterade igår men något hände så jag kunde varken ladda upp bilder eller publicera inlägg ! :S visste inte vad jag skulle göra så jag stängde av min dator och lät den vila över natten. Så nu sitter jag här igen och hoppas att det fungerar nu ! Men gårdagen var ändå inte så intressant kan berätta kort så ser ni att ni inte gick miste om så mycket :)

vaknade halv 9, låg och tittade i taket och bara latade mig i ca 20 min. sen ställde jag mig och åt någonting och så åkte vi och hämtade Johanna och sen till kyrkan (skriftskolan). nåja efter ca 2 timmar där allt som allt , så körde vi till citymarket , jeba. dom hade typ nån julöppning där för alla kunder och ja. man fick nån liten julpåse med choklad i och nånting annat , haha jag och Johanna blev överlyckliga ! jah , sen hem gjorde läxor , kollade några avsnitt av 2 1/2 men <3 sen senare på kvällen for jag till Johannas. Vi kollade film pratade och tryckte i oss lite choklad , spillde några vatten glas och annars bara hade det mysigt :) så inte så intressant.
kom hem från skolan för ca en halvtimme sedan , sitter nu i sängen och äter pepparkakor men pepsi äter hälften (...) tänkte uppdatera er nu före för sen sätter jag på några avsnitt till av 2 1/2 men och bara tar det lungt. vi hörs senare, puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar