lördag 19 november 2011

mistletoe.

Hej. Oj ja , luggit i sängen hela morgonen och tittat på film, allt va så skönt hade ingen lust att stiga upp !
Och sen så då man sitter på facebook , skickar Aron - HEEEE SNÖÖÖÖÖRR JUUUUUU !!!
å jag springer å tittar ut , å inte ser jag nån snö :( men 3 minuter senare ser man vita flingor falla ner ! k ä n s l a n ! oj va man ha väntat ! men det varade ju inte så värst länge. Men i alla fall , satt och lyssnade på Justin Biebers - Mistletoe ! Måste säga att jag som inte egentligen är något Bieber fann gillar faktist denna låt väldigt mycket. Så jodå , snön har ännu 2 veckor på sig att komma , vill se vitt på marken före den 1 december ! kan ju alltid hoppas :)

Nåja nåja , nu skall jag hoppa i duschen ställa mig packa ihop och åka till Johanna ! sen hämtar Juuliaa oss och så åker  vi till Sofie ! ser fram emot en hel kväll med tjejerna kan väl inte bli annat en bra ! så , vi får höras senare! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar