fredag 25 november 2011

Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja.

God Jul läsare ! okej .. kanske lite tidigt att säga men min jul feelis blir mer och mer ju närmare julen kommer ! Och om ni inte missat så är det ju LILLA JUL ! i morgon. yess! Julmusiken har de börjat spela och idag gick alla med tomteluvor på sig i skolan. Vi fick gröt och mitt humör var rätt okej , om man inte räknar med huvudvärken.. Nåja helg är det ju , alltid lika skönt :) Blir antagligen lilla jul disco ikväll och sitta där hela kvällen och jobba .. har ingen lust skulle hellre fara till NC (night caffee) men vi får se! :) Men nu skall jag ta hand om mig och min förkylning och dricka nånting som inte innehåller bokstäverna k-a-l-l-t ! :) Så vi hörs senare , puss. Oskarpa bilder , men julen feelisen är på topp här hemma i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar