fredag 18 november 2011

det lönar sig inte att springa om man är på fel väg.

Godmorgon söta små läsare!

jo ja vet inte så bra uppdatering igår men jag hann inte. Eftersom Amanda for hem ca halv 6 så jag hoppade i duschen , åt pizza ställde mig å sen så "schussa" vi iväg till neste. Sen va vi där en stund och så gick vi till kållby. Va med en hel hop hela kvällen , minns inte riktigt hu många vi var men.. så jo vi hadd nog en mysig ikväll ! :)

Brist på bilder såhär tidigt! tröttast. och jag förstår inte varför jag sitter här då jag knappt orkar ha upp ögonlocken ... intressant? ohja.


Kom hem då ca halv 12 så efter det var jag så trött så jag orkade inte skriva något inlägg, men jag gör det nu och så hoppas jag det blir bättre uppdatering idag!

Jag skall ligga i sängen en stund till och kolla på film, sen skall jag ta en dusch, äta något, och sen far ja till Johannas ! vi skall ha fixat lite saker tills ikväll då vi ska på Sofies kalas ! :) tar antagligen med kameran så det beror på vilken tid jag kommer hem, om jag hinner ladda upp bilderna men annars får ni de i morgon! Nåja, vi hörs senare, ha en skön lördag allesammans! vi hörs, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar