torsdag 17 november 2011

säj inte att du vet vem jag är när du inte känner mig.

20 saker ni inte visste om mig !

*  Jag kan ibland stå och skicka meddelanden eller vara på telefonen när jag står i duschen/bastun.

*  Jag kan inte stå stilla när jag borstar tänderna.

*  Jag vet inte skillnad på vänster och höger.

*  sover alltid med 4-8 kuddar och 2 täcken.

*  Jag skrattar åt precis ALLA mina egna skämt!

*  Jag har varit till ca 10 olika länder de senaste åren.

*  Har skrivit egna låtar sedan jag var 7 år gammal.

*  Kan lyssna på samma låt om & om igen i timma tal.

*  Ä L S K A R  att städa!

*  Och jag har VÄRLDENS sämsta självförtroende. Tycker inte om någonting hos mig själv...

*  Jag har bara 3 bröder inga systrar.

*  Jag har en sån otrolig skräck för ormar.

*  Min natthumor slår på efter klockan 11.

*  Jag har 15 olika lock/platt tångar.

*  Har spelat piano i 4 år men slutade för ca 3 år sen.

*  Jag kan inte sova länge på helgarna.

*  Hatar att bli fotograferad!

*  Jag dricker aldrig varm oboy, alltid kall.

*  Är beroende av läppomada.

*  Stavar alltid och säger alltid allting fel. Men jag använder alla ord på mitt eget sätt, vare sig det är rätt eller inte.

jaha, där fanns 20 saker ni kanske inte visste. kommer jag på flera kanske det kommer i ett annat inlägg ! och om det är något ni vill veta så är det inte förbjudet att fråga! vi ses , puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar