söndag 27 november 2011

you're weird. i like you.

Nå nu så . Hemma från kyrkan , höll mig vaken hela morgonen men det var nog tack mando å johanna. Haha kyrkan blir så mycket roligare med er. men det var ganska mysigt. Kom hem för kanske en halvtimme sedan och har laddat upp bilderna från igår så jag tror jag skriver lite kort om min dag och sedan får bilderna tala :)

Jag vaknade av att telefonen ringde halv 11. Hank å Mimmi undrade om jag ville komma med till vasa och julhandla? Jodå , 20 minuter senare var vi på väg. Hela dagen gick vi i affärer och fikade julhandlade , träffade tomten och julkänslan höjdes med 100 % när jul musiken och dekorationerna i varje skyltfönster lyste . En jätte stor gran fanns mitt i också! haha. nåja vi åt koti pizza och runt halv 5 tiden började vi köra hemåt. kom hem kvart före 7 , hoppade i duschen ställde mig och sen körde vi mot larsmo. har alltid sen MÅNGA år tillbaka haft så. vart annat år där och vart annat här. Jätte mysigt hade vi :) Vi fick glögg och pepparkakor , god mat , julklapp , och bara en mysig kväll . kom hem lite över 12 och jag slängde mig i sängen ganska direkt. Så här kommer några bilder , säkert oskarpa men hoppas ni ser något i alla fall :) Hoppas ni hade en riktigt bra lilla jul !<3


I dag är det 1 advent och 28 dagar till jul. det närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar