söndag 27 november 2011

you don't know how lovely you are.

Oj ja detta inlägg är inte om något jag har gjort men jag måste sätta det i alla fall ! för jag har turen att ha en av de finaste vänner man kan önska sig . Och jag skall berätta lite. Jag fick kontakt med henne någon gång i mars . och just från denna dag ändrade hon hela mitt liv. jag är fult ärlig med varje ord jag skriver här! Första gången jag chattade med henne, märkte jag att hon inte var som alla andra. jag litade på henne till 110 % och jag är den som har svårt att lita på folk om jag inte känner de. efter bara några veckor eller dagar berättade jag om hela mitt liv och allt jag gått igenom , något jag inte berättat till även vissa jag känt i flera år. Hon var den glada typen som jag pratade med om ALLT ! jag tror inte det finns någonting jag inte sagt till henne. hon vet allt om mig , och hon har stått vid min sida dag och natt och stöttat mig genom allt. hon gör allt för att jag skall må bra och hon får mig alltid att bli glad. jag pratar med henne varje dag , och vi pratar om kärleksproblem till vad vi åt för mat eller hur många pennor vi har på skrivbordet eller hur långt vi gått med hunden. varje ord hon säger vet jag att hon menar. hon är ärlig och är en av de finaste personer jag träffat. Hon har en insida som jag skulle önska att jag också skulle ha. Hon är otroligt fin både insidan och utsidan. och om jag inte träffat henne vet jag inte var jag skulle stå idag. antagligen någonstans och inte veta vart jag skulle gå. jag skulle aldrig klara av att leva ett liv utan dig. du ändrade mitt liv och mig och du fick allt att bli ljusare. du är inte som någon annan , du är finaste som finns. jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar