onsdag 23 november 2011

Smile, your beautiful.

Hejssan !
Alltså typiskt måste jag säga ! precis när jag äntligen satt i gång med bloggen kommer såklart andra problem. Men denna gång handlar det om dessa.
Min dator fungerar inte att blogga på -.- så jag får sitta på lapptoppen och den kan inte ta över bilder. jag menar .. KOM IGEN! jag som äntligen börjat komma igång och så måste jag använda andra bilder , och det gör ju allt bara tråkigt. i alla fall för mig. Nåja ,skall se om jag får hjälp med den ikväll så förhoppningsvis då skall det gå igen ! :)

Idag har jag inte gjort så mycket , varit i skolan , blivit förkyld och nu ligger jag här och tittar på inget mindre en 2 1/2 men .. heh. Nu skall jag ute och fotografera lite , fick lite insperation så hoppas på att kunna sätta in bilderna ikväll :)

Annars så vet jag inte vad som händer ikväll , lovade mamma att hjälpa henne städa till lilla jul så förmodligen det :) men nu tar jag kameran och fotar lite , så hörs vi senare ! Puss.

fryser. förkyld. halvdöd. livet är på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar