tisdag 24 januari 2012

den dagen jag slutar att älska dig är dagen då jag sluter mina ögon föralltid.

Det är den 24 januari idag, vilket betyder att det är 4 månader med finaste personen. Vet bokstavligen inte hur jag skulle klara av varje dag om jag inte skulle ha dig. Du har hjälpt mig genom så mycket å du finns alltid där om jag behöver dig. Finns inte nån som du, å inte skulle aldrig hitta någon som dig heller. Du får mig alltid glad och om jag gråter så behöver du inte säga någonting. Genom att se på mig då jag berättar och kramar mig hårt visar att jag kan lit på dig å att du finns där och bryr dig. Du fattar inte hur otroligt mycket jag älskar dig. Bara genom de sättet du ser på mig känns det som att jag e de finast som finns. Du e snällast som finns å jag älskar din humor å ditt skratt.. haha sötis! Enkelt sagt är du det finast jag har och jag älskar dig mer en någonting annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar