söndag 1 januari 2012

Don't give up if you still want to try.

 
k l o c k a n t i c k a r s å g o d n a t t .

Klockan e halv tolv och jag borde sova nu ! vanligtvis inte , men min dag är lite annorlunda i morgon så måste vara pigg för att orka hela dagen. Jag kommer inte säga vad jag skall göra eller vart , men jag skall få min julklapp och den skall jag tillbringa med mamma :') Det skall bli jätte mysigt ser verkligen fram emot dessa 2 dagar. Får hoppas jag orkar upp på onsdag men i alla fall vet jag en tjej som kommer vara på bra humör. Nåja , så ni vet så kommer jag inte kunna uppdatera , orsaken får ni veta på onsdag, berättar då också vad jag gjort. Men annars skall ni ha 2 riktigt bra dagar ni före skolan börjar , och måste säga att jag tycker synd om de som skall stiga upp och redan i morgon måste dit. men nu säger jag godnatt så hörs vi , puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar