måndag 23 januari 2012

everybody want happiness nobody want pain, but you can't have a rainbow without a little rain.

Hallou ! kom hem från skolan halv 4 , riktigt okej dag fast det var måndag.. laga nå mat, städa rummet å sitter nu här å gör ingenting. Dans ikväll antagligen, ska bli skönt efter nästan så länge uppehåll. men har en höft som värker dagarna i ända, inte säker på vad som hänt men sjukt tar det. nåjaa, tog också ett par bilder av rummet om någon vill se hur det ser ut just nu. är ju inte helt klart men nästan, men tänkte om någon vill se kan jag ju slänga upp några bilder :) Annars slänger jag upp en present jag fick av mommo igår, söta små bokstäver. Egentligen ska det väl stå "L Y C K A" men jag är ju som jag är så jag har "C Y K L A" eftersom jag är riktigt duktig på det! haha, vi hörs senare söta ni! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar