söndag 15 januari 2012

i will keep your secret, promes.

fina ni ! uppdaterade ingenting igår. satt hemma med stegring, sjuk hals, hosta, snorig, svag och var helt tung i huvudet. Jag vaknade ungefär 10 gick till soffan och låg hela dagen inlindad i täcket och tittade på 2 1/2 men HELA morgonen. Först vid halv 6 tiden steg jag upp och åt lite. Pappa förde mig till Mimmis ungefär halv 8 för de skulle ha en middag hemma så jag åkte dit. Vi hade det mysigt, chips, limsa, ipad och en hel del prat blev vår kväll att se ut. Vaknade där ungefär halv 11, vi satt bara å mös och sen hoppade vi i bilden och köpte chingchong mat. Sen for vi nu hem och pappa hämta mig runt 5 tiden. 
Tänkte ta det lugnt ikväll så jag orkar till skolan i morgon. Plättar, bastu och inte helt oväntat 2 1/2 men .. joiks. Vi hörs i morgon , ha en bra söndag kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar