onsdag 18 januari 2012

my heart is perfect cause you are inside.

HejHej. Min dag har varit både upp och ner, bättre - sämre - bättre - sämre. Känns som att dagen bara flugit iväg, har inte göra någonting :S Skulle på träningarna men hoppade över på grund av att jag varit förkyld och har hosta så hoppas på att jag är frisk tills matchen på lördag :) Inga läxor tills i morgon SÅHÄR skönt eftersom vi från elevkåren skall åka och träffa alla de andra elevkårarna så missar nästan hela skoldagen . hihi. Tänker hoppa i duschen nu och sen måååstteeee jag dra mig till säng för en gång skull i tid så jag får sova ordentligt, känner mig dö slut på dagarna. Så vi hörs någon gång inom kort förhoppnings vis. Om jag inte uppdaterat i morgon är det på grund av Hejjarklacks träningarna efter skolan och en annan sak, men det pratar vi om senare. Hade fintfint, gonatt. Jo annars haha min söta vän Johanna om nu någon missat henne i de senaste inläggen (?) så hon hade fixat ihop ett litet "teckning" eller det där andra crdet på Kol någonting ?! näh vem bryr sig söt va hon i alla fall !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar