söndag 22 januari 2012

Sometimes you’ve just got to close your eyes, hold on tight and believe.

 
Kommer alltid vara fammos flicka, hur gammal jag än blir!<3

Godmorgon ! Idag vid 2 tiden kommer släkten hit för att fira julia .. tss. Hela går dagen försökte jag hålla humöret uppe för att inte slå sönder datorn när den inte ville samarbeta .. så därför en dålig uppdatering. Skall försöka uppdatera mera idag när jag hinner. Hade också årets första träningsmatch igår. Kanske inte så bra efter en veckas uppehåll och fyrkylning.. hade sjukt precis överallt kände mig som en handikappad  höna, med tanke på hur jag gick. Men storskrattade åt mig själv .. det här med humor ? haha. Bastun och film resten av kvällen, somnade på soffan och vaknade för en halvtimme sedan. Måste städa rummet nu och sen baka något, vi hörs senare ! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar