lördag 28 januari 2012

jag söker inte efter min prins, utan den som tycker att jag är deras prinsessa.


Godmorgon. Hann inte uppdatera mera igår eftersom min farbror skickade att jag fick hämta mitt paket från USA ! Jiiihhaaaaaa. For dit hämta det, sen fick jag hopp i duschen snabbt å ställ mig.  hann inte uppdatera. Kom hem halv 12 och låg på soffan med pappa och kolla film. Vakna för en timme sedan och sitter nu och har en mysig lördag morgon i framför tv:n med Axel, Hannes, Pappa och pepsi :) Skall försöka ha bättre uppdatering i dag.. Måst hopp upp nu och äta någonting. Skall kanske till stan idag med Mamma och Anton, har ju en massa presentkort från när jag fyllde som jag måste använda , haha. Ni skall ha det bra så hörs vi senare! visar senare vad jag fick från USA ! kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar