torsdag 12 januari 2012

make you feel my love.

Hej Hallå ! tog några dagars paus kändes bra . Hoppas ni har haft det bra, jag har i alla fall ! Både skratt och gråt men allt är bra. Annars så har jag inte gjort så mycket idag, skolan va helt ok fast Aron va sjuk så han sakna jag typ SÅHÄR mycket! menmen hoppas han kommer i morgon :) Johanna kom hit en stund efter tog typ en halvtimme att komma hem för snön var som upp till halsen ungefär :O lite överdrivet men kändes så .. vi prata nu , å hade picknick på min matta. de va ju typ jätte mysigt , haha. Har städat rummet och varit ute och gå, så skall snart i duschen och sen sätter jag på några avsnitt av 2 1/2 men , och skall försöka somna tidigare ikväll. Fredag i morgon , typ enda fredagen jag inte vet vad jag skall göra , kanske hemma kväll om ingen räddar mig, men nåjaaaa kan ju inte häng upp sig på det ännu det är ju fortfarande 3 timmar kvar ! Men nu säger jag godnatt och ger er några blickar från rummet. När det är helt klart får ni se hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar