fredag 13 januari 2012

i've cross the desert to be were you are.

 
Måst säg att jag tror att jag ska bli konstnär då jag blir stor. dolda talanger !

Hej alla fina ! FREDAGEN DEN 13:de idag :S jo kan erkänna att jag har varit lite skakis faktiskt .. haha ! men dagen har inte varit så hemsk. Vaknade av att Johanna kom in och väckte mig , sen nästan försenad till skolan men som tur var började pappa senare så han skjutsade oss. Skolan va faktiskt helt okej, Aron va där så juppsidejssi en glad Julia. Fick gå hem i snöstorm så genomfrusen var jag och ont i höften och förkyld, kände mig lite som en förlamad gås ..! tänkt vara med Aron ikväll men noupe blev inte så, sticker i väg till Johannas istället å tar en mys kväll med henne, en garanterat super fredag! vi hörs nog någon gång. Ha en super fin fredag alla, pussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar